آموزش تعمیرات پرینتر :Printer یکی از وسایل فرعی کامپیوتر است که خیلی حساس است

نوشته شده توسط:افلقب فالقب | ۰ دیدگاه

آموزش تعمیرات پرینتر :پرینتر  یکی از ابزارهای فرعی رایانه می باشد که نوشته یا ایمیج ساخته شده به وسیلهٔ رایانه را بر روی کاغذ چاپ میگرداند.

مدل های پرینترها شامل‌اند از گروه پرینتر ماتریس سوزنی، دسته  پرینتر لیزری،  دسته Printer جوهرافشان، تماسی و غیرتماسی.

 آموزش تعمیرات پرینتر دسته  Printerهای جوهرافشان از اواسط دههٔ نوزده هشتاد مطرح و سریعا رایج شدند. شاید یکی از مهم‌ترین علل بالارفتن رشد تند این نوع از چاپگرها قیمت خوبشان در مقایسه با کیفیت و کارایی آنها باشد. یک پرینتر جوهرافشان، چاپگری است که برای ایجاد تصاویر، ذرات بسیار کوچکی از جوهر را بر روی کاغذ می‌پاشد. Printerها در انواع «رنگی» و «سیاه و سفید» وجود دارند. منبع تأمین رنگ در پرینترها، بسته به نوع Printer، تونر یا کارتریج نامیده می‌شود.

انواع پرینتر از نظر پینک

پرینتری که متن یک صفحه را بصورت یکجا چاپ می‌کند.
حرارتی

پرینتری که با ایجاد گرما روی کاغذهای آموزش تعمیرات پرینتر  مخصوص متن مورد نظر را چاپ می‌کند
Printer جت

چاپگری برای مصارف صنعتی است
چاپگر سه بعدی

Printerی که با استفاده از آن می‌توان از فایل‌های سه بعدی که در کامپیوترموجود است نمونه سه بعدی واقعی ساخت.
راهنمای خرید پرینتر خوب

برای اینکه هنگام خرید Printer زمان طولانی را صرف مقایسه و بررسی محصولات نکنید بهتر است قبل از رفتن به مراکز خرید یا خرید آنلاین تصمیم بگیرید که چاپگر لیزری یا Printer جوهر افشان می‌خواهید و ویژگی‌ها و گزینه‌هایی که برای شما اولویت دارند مثل امکانات شبکه‌ای، سرعت چاپ،  آموزش تعمیرات پرینتر کیفیت چاپ، ظرفیت کاغذ، اندازه و وزن را در نظر بگیرید. آنچه که در انجام یک خرید آسان و بدون اتلاف وقت مؤثر است در واقع تعدادی تصمیم‌گیری می‌باشد که محدوده قیمت کالای مورد نظر شما اغلب در آخر آنها قرار می‌گیرد. مواردی همچون تعداد صفحاتی که هر کارتریج چاپگر چاپ می‌کند و اینکه به صورت خودکار می‌تواند دو روی کاغذ چاپ کند، از جمله مواردی هستند که باید به آنها توجه کرد.  آموزش تعمیرات پرینتر  در این مطلب به ویژگی‌هایی از Printer می‌پردازیم که باید مورد توجه قرار گیرند.

    چاپ دو رو به صورت خودکار
    حداکثر صفحات چاپ شده در ماه (Monthly duty cycle)
    سرعت موتور (سرعت چاپ)
    کارتریج‌های استارتر
    وضوح چاپ (dots per inch)
    وضوح اسکن






    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...